FANDOM

Female ATF Agent 001.png

Agentka ATF.

ATF (Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives of the United States) to organizacja zajmująca się zwalczaniem handlem alkoholem, tytoniem, bronią i ładunkami wybuchowymi na terenie Stanów Zjednoczonych. ATF prowadzi sklep z bronią w Paradise Mall o nazwie ATF 'r Us. Członkowie ATF atakują dopiero w Piątek, chociaż kilku członków można zobaczyć podczas całego tygodnia w ATF 'r Us lub w domu obok Wytwórni Lokalnego Dystrybutora Fajek Zdrowia w dzielnicy Dom.

ATF walczy z religijnym kultem Wujka Dave'a w Dzielnicy w Piątek. ATF rozkazuje kultystom by pozostali wewnątrz budynku i otoczyli się czymś łatwopalnym. Jednak, Wujek Dave odmawia poddania się i kultystka zaczyna strzelać z wieży z Karabinu Snajperskiego. Dowódca ATF rozkazuje jego ludziom aby zabezpieczyli obszar i otoczyli budynek.

Po tym jak Koleś wręcza Wujkowi Dave'owi jego Prezent Urodzinowy, członkowie ATF wkraczają do budynku i rozpoczynają walkę z kultystami. Koleś jest zmuszony walczyć z agentami ATF w poszukiwaniu drogi ucieczki. Na zewnątrz musi zmierzyć się z jeszcze większą grupą agentów ATF oraz dowódcą uzbrojonego w Wyrzutnię Rakiet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki