FANDOM

Bandits.jpg

Grupa Bandytów atakująca Kolesia.

Bandyci to grupa indywidualistów w Paradise a ich przywódcą jest Two-Ears. Są oni czwartą grupą nienawiści jaką można spotkać w Postal 2: Paradise Lost, atakująca po raz pierwszy w Czwartek chociaż kilku członków grupy można zobaczyć już w Poniedziałek bez atakowania Kolesia. Bandyci mają swoją kwaterę główną nazywaną Hideout (były Magazyn Paczek) i mają charakterystyczny rockerski styl (kaski, czarne ubrania, chusty na twarzach).

Gdy Koleś opuszcza Chemical Factory (była Gorzelnia) z Ensmallen Cure zostaje zaskoczony przez Bandytę który ogłusza go Łopatą. Następnie pojawia się kolejny Bandyta i obydwoje kradną mu wszystkie przedmioty i bronie z ekwipunku Kolesia wraz z lekarstwem. Koleś musi iść do ich Kryjówki by odzyskać wszystkie przedmioty. Po walce z grupą Bandytów, Koleś spotyka ich przywódcę, który atakuje go za pomocą miniguna. Po jego śmierci, Koleś zabiera Lekarstwo i wraca do Gary'ego, walcząc z kolejną grupą Bandytów.

Więcej Bandytów pojawia się w całym Paradise przez resztę tygodnia, atakując Kolesia gdy tylko go zobaczą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki