FANDOM

Cemetery

Cmentarz.

Cmentarz to miejsce gdzie chowa się zmarłych mieszkańców Paradise, zlokalizowany za Kościołem. Po raz pierwszy dostępny jest od Środy gdy Koleś decyduje się nasikać na grób jego ojca. Nagrobki na Cmentarzu mają śmieszne nazwy takie jak "Gwałcące Klauny", lub "Nastoletni Snajper", a są napisane na nagrobkach ponieważ zostały usunięte z finalnej wersji gry. Dla przykładu, Nastoletni Snajper (Teen Sniper) był dostępny jako gra wideo we wcześniejszych niedetalicznych wydaniach modu Postal 2: A Week In Paradise. Jeden z nagrobków ma również śmieszny napis "Historia Postala (Postal Storyline) wyśmiewając dramatyczną zmianę całego tonu z oryginalnego Postala. Na Cmentarzu można również znaleźć małą kaplicę. Obszar wokół Cmentarza który łączy się wraz z Zajezdnią najwyraźniej stał się nieużytkami ponieważ wszędzie walają się śmieci i popsute meble. Również, niedaleko znajduje się szopa wraz z toksycznymi beczkami i rozlaną cieczą ze znakiem ostrzegającymi ludzi aby nie oddychali w tym miejscu. Szopa ta jest zamieszkiwana przez Wsiórów, których można znaleźć w innych obszarach na Cmentarzu. Gdy Koleś przychodzi na Cmentarz aby nasikać na grób ojca, grupa Wsiórów ogłusza go Łopatą i zabiera go do Gorzelni. W Czwartek i w Piątek, również Terroryści przychodzą na Cmentarz i zaczynają wykopywać trumny z ziemi. Także, Cmentarz połączony jest z Domem poprzez System Kanałów.

W dodatku Postal 2: A Week In Paradise na Cmentarzu można znaleźć grób z napisem "Zombie Dad". Jeśli Koleś nasika na niego pojawi się Zombie Dad.

W Postal 2: Paradise Lost, Cmentarz jest cały spalony słońcem a powietrze jest bardzo suche ponieważ jest teraz częścią strefy pogodowej zwanej Arid Desert.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki