FANDOM

Factory.jpg

Widok na Fabrykę.

Fabryka Napalmu to zakład produkcyjny odpowiedzialny za produkcję napalmu w Paradise, dostępny tylko i wyłącznie przez Okolice Fabryki. Według billboardów widzianych w całym miasteczku, napalm używany jest by "niszczyć chwasty" które stają się zbyt silne lub wysokie. W Czwartek Koleś zaznacza, że zielsko bardzo się rozrosło (chociaż wokół jego przyczepy nie ma żadnych), więc postanawia pójść do Fabryki. W Fabryce, Koleś może albo zapłacić w kasie lub wtargnąć do środka bez płacenia. Jeśli zapłaci, Koleś będzie mógł wejść do środka bez alarmowania Policji, ale gdy wejdzie bez płacenia, wszyscy funkcjonariusze zaczną go atakować i próbować go zaaresztować.

Gdy Koleś znajduje Wyrzutnię Napalmu, pewien pracownik nagle zacznie wymiotować na maszyny kontrolne co spowoduje ich eksplozję i popsucie się całej maszynerii. Wielki metalowy pojemnik wylewa ciekły napalm na rury co powoduje ogromną eksplozję i zniszczenie Fabryki. Koleś musi znaleźć alternatywną drogę aby uciec z Fabryki, włączając to chodzenie po rurach, skakanie po deskach pływających w rzece napalmu, aż w końcu widzi pracownika który mówi mu aby uciec przez system odpływów. Mimo iż wygląda to groźnie, Koleś skacze w rurę odpływową i pojawia się w małej rzece na zewnątrz Fabryki.

Piątkowa edycja gazety Paradise Times zaznacza, że Fabryka Napalmu została zamknięta na dobre.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki