FANDOM

Bank.jpg

Budynek Banku znajdujący się na Zieleni.

Bank Fee of America to lokalny Bank Paradise. Zlokalizowany jest na Zieleni. Slogan Banku brzmi "Uciekamy wraz z nim, bo możemy (We get away with it beacuse we can)". W PoniedziałekKoleś musi zamienić Czek na pieniądze, więc idzie do Banku Fee of America. Jeśli Koleś zdecyduje się czekać w bardzo długiej kolejce do okienka, grupa Rabusiów wtargnie do banku i zaatakuje pracowników Banku oraz klientów. Jednak jeśli Koleś zdecyduje się ukraść pieniądze ze skarbca, natychmiast włączy się alarm a Policja wtargnie do budynku aby aresztować Kolesia. Pomiędzy bankowym skarbcem a Budynkiem Paradise Times znajduje się sekretny korytarz.

Postal 2: Paradise LostEdytuj

Postal 2: Paradise Lost, Bank został przerobiony na kwaterę główną i biurowiec PU Games.

CiekawostkiEdytuj

  • W całym Paradise można dostrzec billboardy pokazujące dziecko z napisem "Hej Dzieci! Wasi Rodzice ZGINĄ! Upewnijcie się, że są przygotowani z polisą od Fee of America."
  • Bank może zostać zrabowany, ale pieniądze pojawią się z powrotem następnego dnia.
  • Jedna z urzędniczek na wyższym piętrze będzie sprzedawać przedmioty powiązane z zadaniami jakie Koleś otrzymał od jego żony.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki