FANDOM

Gary Coleman (ur. 8 lutego 1968 w Zion w stanie Illinois, USA, zm. 28 maja 2010 w Provo, Utah, USA) - Amerykański aktor. Postać w grze Postal 2 oraz w dodatkach Apocalypse Weekend i Paradise Lost.

PostaćEdytuj

WystępowanieEdytuj

Gary Coleman Postal 2 obcięty.jpg

Gary Coleman w Postal 2.

W Postalu 2 Gary'ego można spotkać we WtorekParadise Mall, gdzie rozdaje swoje autobiografie z autografem, a dodatkowo w Piątek można go zobaczyć zamkniętego w celi na Posterunku Policji w towarzystwie Krotchy'ego. Natomiast w dodatku Apocalypse Weekend można znaleźć go w szpitalu w Sobotę. Z kolei w dodatku Paradise Lost, Gary po raz pierwszy pojawia się w Czwartek jako przywódca Karłów.

WyglądEdytuj

Gary, podobnie jak w prawdziwym świecie, jest niskim afro-amerykaninem, w Postal 2 nosi biały garnitur, spodnie i krawat, oraz niebieską koszulę. Natomiast w Postal 2: Apocalypse Weekend jest mocno poturbowany, obwinięty bandażami w wielu miejscach, z podbitym okiem i plastrem na głowie.

CharakterEdytuj

Gary Coleman Postal 2 ranny.jpg

Gary Coleman w Szpitalu w Postal 2:AW.

W Postalu 2 Gary zostaje przedstawiony niesympatycznie, używa wulgarnych słów, oraz jest poirytowany ciągłą sprzedażą jego podpisanych książek na Allegro (W oryginalnym dubbingu, Ebay'u).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki