FANDOM

ParadiseTimes

Gazeta Paradise Times.

Paradise Times to lokalna gazeta w Paradise. Jej siedziba główna zlokalizowana jest na Zieleni. Często pokazuje ważne wydarzenia w mieście w danym dniu, takie jak parada Orkiestry Dętej, wizyta Gary'ego Colemana lub Krotchy'ego lub oblężenie Dzielnicy. Na początku każdego dnia, gazeta Paradise Times leży na zewnątrz Przyczepy Kolesia. Również w Poniedziałek taką samą gazetę można zakupić w Banku Fee of America za 5$. Gdy Koleś czyta gazetę, zawsze rzuca jakieś komentarze na temat nagłówków.

We Wtorek, Paradise Times zaznacza, że wskaźnik zabójstw wzrósł od Poniedziałku. Wiadomości na temat morderstw i jego sprawcy (mocno sugerowane, że jest to sam Koleś, nawet jeśli gracz zdecyduje się nie zabijać nikogo w grze) ciągle pojawiają się w nagłówkach, a w Piątek jest to główny nagłówek. Zdjęcie Kolesia i Wujka Dave'a ukazane są w edycji Apokaliptycznej, która pojawia się po wykonaniu wszystkich zadań w Piątek.

Paradise Times omawia mecz koszykówki Małpiatek. W Niedziele, w gazecie ukazuje się komiks w którym główną rolę grają Splatterpope & Postal Grrl.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki