FANDOM

Forest

Widok na Las wraz ze znakami "Emporium Spokojnego Drzewa Jethra" wskazujące drogę do Choinek.

Las to dom "Emporium Spokojnego Drzewa Jethra" w Paradise, gdzie można znaleźć ChoinkiKoleś musi iść tam w Środę aby zdobyć jedną z nich. Las dostępny jest poprzez Plac Parad, Slumsy oraz Przedmieścia. W Lesie, a dokładnie w wąwozach znajduje się mnóstwo wraków samochodów, a nawet przewrócony szkolny autobus. W Lesie można zobaczyć wielu Mieszkańców, którzy urządzili pikniki z wieloma przedmiotami leczącymi a nawet broniami leżącymi na dywanikach. Koleś ogląda wiele drzewek, ale żadne z nich nie przypadają mu do gustu w związku z tym, że są zbyt wysuszone, jedna jest za niska (co składnia Kolesia by powiedział "Jaja se szmato robisz" do gracza) albo po prostu mu się nie podobają. Koleś w głębi Lasu w końcu zauważa tą właściwą, która oświetlona jest przez niebo, w akompaniamencie "anielskiej" muzyki.

Gdy Kolesiowi udaje się zdobyć jego choinkę, grupa Wsiórów otacza go, śmiejąc się z niego, że kradnie choinkę w Lipcu i mówią, że otworzę jego prezent urodzinowy wcześniej". By wydostać się z Lasu, Koleś musi stanąć czoło wielkiej grupie Wsiórów, którzy są mocno uzbrojeni a nawet używają psów by atakować Kolesia.

W Czwartek i w Piątek, w Lesie można spotkać kilku Terrorystów oraz Gwardię Narodową.

Las jest połączony z Domem poprzez System Kanałów. W modzie Postal 2: A Week In Paradise, w Lesie można zobaczyć pasące się Krowy tak samo jak Piłę Mechaniczną.

W Postal 2: Paradise Lost Las jest cały zaciemniony ponieważ jest teraz częścią strefy pogodowej zwanej Ashen Skies. Również, Las został przejęty przez Survivalistów i przerobiony na ich Obozowisko.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki