FANDOM

Karabin maszynowy to broń pojawiająca się w Postal, Postal 2 i Postal III.

POSTAL Edytuj

Karabin maszynowy jest pierwszą bronią, którą gracz otrzymuje w POSTAL i ma nieograniczoną amunicję. Ma umiarkowaną szybkość ognia i zabija wroga w około 10 strzałach. Przez większość czasu, karabin maszynowy będzie obezwładniał wroga, ale umrze kilka sekund później.

POSTAL 2 Edytuj

"Karabin Maszynowy jest podstawową bronią szybkiego strzelania. Przytrzymanie klawisza ognia spowoduje, że Koleś z Postala bedzie wielokrotnie strzelał.Yee-hah." - opis karabinu maszynowego w podręczniku

Karabin maszynowy był pierwotnie jedyną bronią zdolną do automatycznego ognia w POSTAL 2. Broń może zużyć wiele naboi, aby powalić kogoś, ale wysoka dokładność kompensuje to. Mimo że jest to jedna z lepszych broni w grze, jest to prawdopodobnie najczęstsza ze wszystkich i można ją znaleźć w domach, dachach i wielu innych miejscach. Zbrojownia policyjna jest zawsze pełna karabinów maszynowych.

W trybie ulepszonym, strzelanie z broni maszynowej powoduje, że strzela rykoszetującymi nożyczkami, które mogą być bardzo przydatne do szybkiego usuwania opancerzonych wrogów i bossów.

Postal III Edytuj

M16 Edytuj

KArabin maszynowy pojawia się w Postal III, ale został zmieniony na realną nazwę, "M16". Działa jak w poprzedniej grze (można ją zmodernizować za pomocą tłumika z kotów) z wyjątkiem mechaniki ponownego załadunku. Magazynek mieści 30 pocisków, max zapasów wynosi 300.

M-Gun Edytuj

Poza tym jest inny karabin maszynowy znany jako M-Gun. Opierając się na prawdziwym istniejącym "M249", jest o wiele potężniejszy niż M16, ale mniej dokładny. Magazynek mieści 100 pocisków, maksimum w zapasie wynosi 400.

Ciekawostki Edytuj

  • Karabin maszynowy w Postal wydaje się być wzorowany na Beretta M12, w Postal 2 Apocalypse Weekend i Postal 3 to Colt M16A2 / 3 (A2 celownik). Tymczasem w Redux, zostaje zastąpiony przez pistolet maszynowy.
  • Karabinem maszynowym w Postal 2 beta na E3 2002 był M16A2.
  • W Postal karabin maszynowy ma miękki dźwięk wystrzału, w Postal 2 Beta E3 2002, brzmi jak Karabin obrotowy. W detalach, ma łagodniejszy dźwięk niż w Postal 1.