Karabin myśliwski to broń pojawiająca się w Postal 2 i Apocalypse Weekend.

Opis Edytuj

"Karabin myśliwski ma DUŻO większe obrażenia niż pistolet, ale wymaga więcej czasu na ogień. Jest to przydatne przy polowaniu na duże odległości. Może się okazać, że jest mniej dokładny, gdy strzelasz "z biodra". Aby zmaksymalizować efektywność karabinu, musisz użyć dodatkowego klucza ogniowego, aby wywołać zasięg. Po zwiększeniu zasięgu możesz użyć kółka myszy do powiększania i pomniejszania, a następnie normalnie strzelać przy użyciu przycisku ognia. Przekonasz się, że to znacznie zwiększy precyzję karabinu."Opis strzelby myśliwskiej w instrukcji

Karabin myśliwski jest karabinem snajperskim i dlatego jest bardzo potężny, zabijając jednym strzałem, chyba że ofiara została trafiona w ręce lub nogi. Broń ma zasięg, który można powiększać lub pomniejszać, zwiększając celność i pozwalając na bardziej stabilne strzały. Jest to bardzo rzadki widok, znajdowany jedynie w późniejszych dniach w rękach snajperów SWAT lub leżących w pobliżu.

W trybie ulepszonym karabin myśliwski wystrzeliwuje wybuchowe pociski. Te wybuchowe pociski powodują obrażenia obszarowe i zaszkodzą ci maksymalnie o 27 punktów.

Ciekawostki Edytuj

  • Karabin myśliwski jest luźno oparty na systemie broni snajperskiej M24 ze zasuwą po lewej zamiast prawej.
  • Powyższy rygiel lewostronny znajduje się tylko na modelu broni, gdy znajduje się w rękach Kolesia z Postala - gdy nie znajduje się w czyichś rękach, broń pojawia się z prawidłową śrubą prawostronną.
  • Karabin myśliwski można również znaleźć w zbrojowni policji, gdy jest się ubrany w mundur policyjny.