FANDOM

Maczeta to broń występująca w Postal 2: Apocalypse Weekend, A Week in Paradise oraz w Postal III .

OpisEdytuj

Po raz pierwszy maczeta pojawiła się w Apocalypse Weekend. Gracz może ją znaleźć ją na Obrzeżach Paradise , na dachu jednego z budynków. Później można ją zdobyć ze zbrojowni znajdującej się w Bullfish Interactive, a także w Obozie Szkoleniowym Terrorystów. W dodatku A Week in Paradise, maczeta jest dostępna na początku, w szopie obok przyzepy Kolesia. Podstawowy atak broni, to szybkie zamachnięcie, które jest w stanie odcinać części ciała od ofiar. Alternatywny atak to rzut maczetą pozwalający na atak z dystansu. Użyta w ten sposób maczeta, z łatwością zabija większość wrogów, może odbijać się od ścian i wrócić do rąk posiadacza. Mocniejsi przeciwnicy, tacy jak Personel Bullfish Interactive zazwyczaj blokują oba rodzaje ataków swoją bronią, dlatego warto atakować nogi w takich sytuacjach.

CiekawostkiEdytuj

  • Ta broń jest hybrydą maczety z bumerangiem, dzięku alternatywnemu atakowi.
  • Gdy broń zostanie rzucona i nie powróci do gracza, zostanie porzucona i musi zostać znaleziona w miejscu w którym upadła, w celu ponownego użycia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki