FANDOM

ParcelCenter

Widok na Magazyn Paczek widziany z Przedmieść.

Magazyn Paczek to lokalny budynek pocztowy w Paradise zlokalizowany na Przedmieściach. Magazyn Paczek jest odpowiedzialny za doręczanie wszelkich listów oraz paczek do wszystkich mieszkańców miasteczka. Podczas tygodnia Magazyn Paczek jest zamknięty, ponieważ w całym budynku przeprowadzane jest odkażanie. W Piątek, Koleś otrzymuje wiadomość, że jest czeka na niego Paczka do odebrania, więc decyduje się iść do Magazynu Paczek. Wewnątrz budynku Koleś może albo zapłacić Dostawczyni w okienku by otrzymać paczkę, lub wtargnąć do środka bez płacenia. Jeśli Koleś zapłaci, Dostawczyni powie innemu Dostawcy by przyniósł wskazaną paczkę dla Kolesia, jednak paczka wybuchnie i zabije Dostawcę. Jeśli Koleś zdecyduje się ukraść ją bez płacenia, paczka nie wybuchnie. Obydwa scenariusze spowodują, że włączy się alarm a metalowe rolety w drzwiach i oknach w Magazynie Paczek zostaną opuszczone uniemożliwiając ucieczkę i zatrzaskując Kolesia w środku. Koleś musi przejść przez drzwi za okienkami i odnaleźć alternatywną drogę ucieczki, ale będzie musiał stawić czoło ogromnej grupie Dostawców, którzy będą próbować go zabić w zemście za kradzież paczki lub zabicie jednego z nich.

Koleś musi przejść przez wiele biur, małych magazynów i korytarzy aż trafi do ogromnego magazynu gdzie można znaleźć dużo broni i przedmiotów leczących. W magazynie, drużyna SWAT wpadnie do środka poprzez szyby by wspomóc Dostawców i będą również atakować Kolesia. Gdy Kolesiowi udaje się wydostać z magazynu, pojawia się z powrotem do głównego holu Magazynu Paczek gdzie czeka na niego wielu ciężko uzbrojonych Dostawców.

CiekawostkiEdytuj

  • W całym Magazynie Paczek można zobaczyć wiele plakatów ostrzegających ludzi by nie przyjmowali paczek takich jak ta przysłana Kolesiowi. Jednak, ani Koleś ani Dostawcy nie zwracają na to uwagi.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki