FANDOM

MeatWorld.jpg

Widok na sklep mięsny Meat World z obracającą się krową na planecie jako symbol.

Meat World to sklep mięsny zlokalizowany na Przedmieściach. W Czwartek, Koleś otrzymuje zadanie kupienia kilku Steków na Grilla Zrzeszenia Psychotycznych Przyjaciół. Koleś idzie do Meat World, ale gdy tylko wchodzi do sklepu szybko zauważa, że za ladą nie ma nikogo by go obsłużyć. Koleś, więc decyduje się wejść do pomieszczenia oznaczonego "Tylko Dla Obsługi" by sprawdzić czy mają tam steki w zapasie. Gdy tylko wchodzi do pomieszczenia, Koleś widzi grupę Rzeźników wrzucających żywych ludzi do wielkiej maszyny do mielenia mięsa. Ich świetna zabawa jest przerwana gdy zdają sobie sprawę, że Koleś jest wśród nich i atakują go za odkrycie ich sekretu. Koleś musi przejść przez całe zaplecze Meat World poprzez wiele magazynów i rzeźni w tym jedną w której można zobaczyć całą krowę przemielaną na mięso w innej maszynie do mielenia mięsa, walcząc przy tym z mnóstwem Rzeźników po drodze.

Po starciach z Rzeźnikami, Koleś w końcu znajduje upragnione steki daleko w tyle budynku, ale właśnie w tym momencie do sklepu mięsnego wtargnęła ogromna grupa Policjantów i oficerów SWAT, więc Koleś ma podwójnie utrudnione zadanie jeśli chodzi o ucieczkę z Meat World.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki