FANDOM

ParadiseMap

Mapa Paradaise.

Paradise (ang. Raj) - Miejscowość zlokalizowana w USA, w stanie Arizona. Miejsce akcji wszystkich Gier i dodatków z serii Postal, a także filmu pod tym samym tytułem. Tutaj mieszka Koleś wraz z żoną.

PrzeglądEdytuj

Hdpsign

Znak powitalny widziany w intro.

Na powierzchni, Paradise wygląda na ciche i spokojne miasteczko zlokalizowane na środku Arizony. Chociaż małe, jego populacja sięga powyżej 4000 i ma kilka dużych budynków, takie jak centrum handlowe, bank, fabryka napalmu, czy gorzelnia. Niektórzy mieszkańcy Paradise założyli ich własne działalności gospodarcze, takie jak emporia handlujące fajkami zdrowia. Oddziały ATF ukrywają się w mieście próbując zakończyć te nielegalne działalności.

Choć wyglądające na spokojne społeczeństwo, Paradise jest miejscem wielu dziwnych a czasem nawet nienormalnych zdarzeń, takich jak napady na bank, ataki terrorystyczne i w końcu Apokalipsa. Te zdarzenia zwykle mają wpływ na miasto wizualnie i ekonomicznie więc oddziały służb cywilnych takie jak SWAT przybywają by trzymać całe miasto w porządku.

Jak gracz szybko zauważy, mieszkańcy Paradise są różnej płci, rasy i politycznych poglądów. Jednak wszyscy dzielą tą samą cechę: wszyscy są niewyobrażalnie chamscy, niekompetentni i/lub psychopatyczni. Mieszkańcy zwykle odpowiedzą na jakimś komentarzem gdy Koleś wpadnie na jednego, oskarżając go o jakieś przestępstwo (co spowoduje, że pobliski funkcjonariusz policji spróbuje zaaresztować Kolesia) a nawet zaczną do niego strzelać tylko z tego powodu, że go nie lubią. Mieszkańcy, którzy mają konflikt z prawem trzymani są w celach na Posterunku Policji.

Apocalypse WeekendEdytuj

Główny artykuł: Obrzeża Paradise

W dodatku do głównej części miasta, jest jeszcze mniejszy obszar znany jako Obrzeża Paradise. Podczas gdy nie pojawia się na mapie, wiadomo (dzięki pokazowi slajdów w Paradise Lost), że znajduje się na południowym-wschodzie mapy.

Paradise LostEdytuj

Główny artykuł: Paradise (Paradise Lost)

Po eksplozji nuklearnej, myślano, że Paradise zniknęło całkowicie z powierzchni ziemi, jednak okazuje się, że całe miasto pozostało nietknięte, ale teraz musi stawiać czoło dziwnemu opadowi nuklearnemu. Ten opad spowodował, że miasto zostało podzielone na cztery strefy pogodowe: Arid Desert, Rainy Foliage, Nuclear Winter i Ashen Skies. W dodatku kilkoro liderów frakcji próbuje rządzić Paradise.

ObszaryEdytuj

Ważne MiejscaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki