FANDOM

Nie mylone z Paradise (przed opadem nuklearnym).

Paradise (Po opadzie nuklearnym) to miejscowość w Postal 2: Paradise Lost. Jest to miasteczko Paradise 11 lat później po przetrwaniu wybuchu nuklearnego w Postal 2: Apocalypse Weekend.

Przegląd Edytuj

Po tym jak Koleś wysadził Głowicę Termojądrową, Paradise doświadczyło dziwnego opadu nuklearnego powodując, że miasteczko musi stawiać czoła czterem unikalnym strefom pogodowym podzielonych przez podziemne przejścia i mając na uwadze to, że pogoda jest coraz bardziej ekstremalna im bliżej strefy wybuchu.

Arid Desert (Jałowa Pustynia) Edytuj

Strefa położona najdalej od miejsca wybuchu. Jest to ekstremalna wersja typowej pustynnej pogody. Obejmuje ona Zajezdnię, Paradise Mall, Biurowiec, Okolice Kliniki, Dzielnicę, Kościół i Cmentarz.

Rainy Foliage (Deszczowe Listowie) Edytuj

W zestawieniu do poprzedniej strefy, strefa ta doświadcza ciągłych opadów deszczu i gwałtownemu wzrostowi roślinności zupełnie jak w lesie deszczowym. Obejmuje ona Okolice Chicken Queen, Obszar Przemysłowy, Zieleń, Okolice Fabryki i Złomowisko.

Nuclear Winter (Nuklearna Zima) Edytuj

Zwiększony poziom sadzy w atmosferze spowodował, że temperatury w tej strefie spadły poniżej zera tworząc nieskończoną zimę. Obejmuje ona Slumsy i Ulicę Główną.

Ashen Skies (Popielate Nieba) Edytuj

Strefa najbliżej miejsca wybuchu, istnieje jako bardzo nieprzyjemne i zaciemnione miejsce. Zwiększony poziom pyłu w atmosferze stworzył prawie że sztuczną noc. Obejmuje ona Dom, Las i Przedmieścia.

Ważne Miejsca Edytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki