FANDOM

PoliceStation

Wejście Główne do Posterunku Policji widziane ze Slumsów.

Posterunek Policji to Departament Policji w Paradise zlokalizowany w Slumsach. Służy głównie jako siedziba główna policjantów oraz więzienie dla mieszkańców, którzy łamią prawo w Paradise. Posterunek Policji ma wiele biur, cel, centrum komunikacyjne, magazyny i archiwum. Na najwyższym piętrze znajduje się skrzydło medyczne, skrzynka na mandaty oraz "Świta Anthony'ego Hopkinsa". Również na najwyższym piętrze znajduje się szatnia w której Koleś może uzyskać Mundur Policjanta. Jeśli Koleś nosi ten strój, będzie mógł wejść do Zbrojowni która dostępna jest tylko dla tych którzy noszą mundur i zabrać mnóstwo broni i amunicji.

Jeśli Koleś zostanie aresztowany przez policję lub inne organizacje egzekucyjne, zostanie zabrany na posterunek. W więzieniu, Koleś znajdzie się bez jakiejkolwiek broni oprócz zapałek. Jedyna droga ucieczki z celi to zapalić zapałkę i rzucić ją w kierunku zraszacza wody, który uaktywni alarm i otworzy wszystkie cele. I choć wielu mieszkańców (a nawet ksiądz) są widoczni w celach, w rzeczywistości policjanci nigdy nie będą próbować aresztować kogoś innego oprócz Kolesia. Zamiast tego będą bić, lub strzelać do tych którzy sprawiają kłopoty. Ważni więźniowie których można znaleźć na Posterunku Policji to Gary Coleman i Krotchy, których można zobaczyć razem w celi w Piątek.

Chociaż dostępny od Poniedziałku, Posterunek Policji odgrywa istotną rolę dopiero w Czwartek, gdy Koleś musi zapłacić Mandat. Koleś może albo zapłacić mandat w wysokości 300 dolarów w recepcji lub wtargnąć na posterunek. Jeśli Koleś zabije policjanta w recepcji, będzie musiał pójść aż na samą górę i wrzucić mandat do skrzynki bez płacenia. Jeśli Koleś zgubi swój mandat będzie mógł znaleźć jego kopię w archiwum.

W Postal 2: Paradise Lost, Posterunek Policji został przejęty przez Rudzielcy i przerobiony na ich siedzibę nazwaną Winter Wonderland.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki