FANDOM

Suburbs.jpg

Panoramiczny widok na Przedmieścia.

Przedmieścia to dzielnica mieszkalna w Paradise. Przedmieścia po raz pierwszy dostępne są od Czwartku poprzez Dom, Slumsy i Las. Na Przedmieściach znajduje się wiele domów, włączając jeden zamieszkiwany przez Wsiórów, którzy mają "dwa wściekłe Pitbulle z AIDS", oraz jeden dosyć duży najprawdopodobniej zamieszkiwany przez Księdza, który ma mnóstwo broni, amunicji, forsy, oraz inne przedmioty, a nawet jest strzeżony przez żołnierza Gwardii Narodowej w Piątek. Również, na Przedmieściach można znaleźć ukryte podwórko z ołtarzem na którym można zobaczyć Zakażony Krowi Łeb, który najprawdopodobniej spalił i zabił kilku religijnych fanatyków i podpalił Kota bez zabijania go.

Na Przedmieściach są dwa ważne budynki: Meat World i Magazyn Paczek. W Piątek, miejsce to jest najechane przez ciężko uzbrojonych Terrorystów, których można dostrzec na dachach wielu budynków i atakujących Kolesia gdy tylko go zobaczą.

W Postal 2: Paradise Lost Przedmieścia są całe zaciemnione ponieważ są teraz częścią strefy pogodowej zwanej Ashen Skies.

UsługiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki