FANDOM

Gingers.jpg

Grupa Rudzielców atakujących Kolesia.

Rudzielcy to grupa indywidualistów w Paradise a ich przywódcą jest Zack Ward. Są oni (opcjonalną) trzecią grupą nienawiści jaką można spotkać w Postal 2: Paradise Lost, atakująca po raz pierwszy w Środę chociaż kilku członków grupy można zobaczyć już w Poniedziałek bez atakowania Kolesia. Rudzielcy mają swoją kwaterę główną nazywaną Winter Wonderland (były Posterunek Policji) i mają charakterystyczne rude włosy.

Podczas prób zbierania dotacji na ślub Mike'a J, gracz dostaje propozycję pójścia do Winter Wonderland by wykonać powierzone zdanie o wiele szybciej poprzez zdobycie pewnej sumy z dziecięcych tantiemów Zacka. Oczywiście, po niezbyt subtelnych napisach w całym budynku wyszczególniających ego Zacka i fakt, że nie daje on żadnych dotacji, Koleś będzie musiał stoczyć walkę z samym Zackiem i ogromną grupą Rudzielców chodzących po całym budynku. Rudzielcy zostaną Grupą Nienawiści jeśli Koleś zdecyduje się ukraść pewną sumę pieniędzy ze skarbca Zacka zamiast zbierać pieniądze do puszki od przypadkowych przechodniów w całym Paradise na ślub Mike'a J.

Więcej Rudzielców pojawia się w całym Paradise przez resztę tygodnia, atakując Kolesia gdy tylko go zobaczą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki