FANDOM

Arcade

Na zewnątrz Salonu Gier.

Grossman's Arcade to salon gier zlokalizowany w dzielnicy Dom. Automaty z grami jakie można tu znaleźć to Avengers, Coin Gobbler, Fag Hunter, Immortal Kombat, Teen Sniper i Sym Homeless. Jedyna niedostępna gra w salonie gier to Bastard Fish. 

W salonie gier jest dużo Wsiórów, którzy zawsze tam grają. Miejsce to jest obok Cock Asian.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli Koleś kopnie bankomat, to kasjer wybiegnie zza lady i zaatakuje go.
  • Salon Gier jest prawdopodobnie nazwany po Dave’ie Grossmanie, Pułkowniku, który specjalizował się w studiowaniu psychologii zabijania. Jeśli Koleś zostanie zabity, lub zabije sam siebie, kilku ludzi powie „Pułkownik Grossman próbował nas ostrzec”, odnosząc się do jego argumentu, że granie w brutalne gry komputerowe trenuje dzieci w użyciu broni i wzmacnia je emocjonalnie to zadania zabicia, poprzez symulację zabijania setek, lub tysięcy przeciwników w jednej typowej grze komputerowej. Można też uznać, że ludzie wierzą, że Koleś grał w gry komputerowe i wyniku czego zwariował. Kwestia „Pułkownik Grossman próbował nas ostrzec” jest również wypowiadana przez kobietę w Paradise Mall, gdy Policja ma zamiar aresztować Gary’ego Colemana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki