FANDOM

Sobota to pierwszy dzień Postal 2: Apocalypse Weekend i szósty dzień w Postalu 2.

OpisEdytuj

Po tym jak Koleś miał wypadek z "bronią" pod koniec Piątku, budzi się w Szpitalu następnego dnia. Po otrzymaniu kartek z życzeniami, zostaje poinformowany, że Zdzira zostawiła go, jego przyczepa została skonfiskowana, oraz Champ zostanie uśpiony w schronisku następnego dnia. Bez pieniędzy, Koleś jest zmuszony zdobyć jakiekolwiek pieniądze. W Szpitalu daje trochę swojego nasienia do badań. Po opuszczeniu budynku Szpitala, kieruje się do restauracji by coś przekąsić. W restauracji jest świadkiem epidemii Zombie spowodowanej chorobą wściekłych krów. Po oczyszczeniu restauracji, do Kolesia zgłasza się Pułkownik z Wojska i mówi mu, że gdyby był zainteresowany to mógłby pozabijać kilka szalonych Krów na Pastwisku. Koleś zgada się i kieruje się na Pastwisku w celu zgładzenia chorych zwierząt. Niestety, Wegetarianka zauważyła jak Koleś zabija Krowy i powiadamia o tym swoich współtowarzyszy, którzy szybko go atakują. Po wykonaniu zadania, do Kolesia dzwoni Vince Desi i mówi mu, że firma Bullfish Interactive ma Złoty Dysk należący do RWS i chcą go z powrotem. Koleś kieruje się do biurowca Bullfish Interactive i po ciężkiej walce z Phraud Hogslp Koleś odzyskuje Złoty Dysk. Koleś przynosi Dysk do domu Vince'a i nocuje tam do następnego dnia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki