FANDOM

Strzelba ...?, Określana jako Beta Strzelba w doborze broni, jest bardzo rzadką, ale mocniejszą wersją zwykłej strzelby.

Zachowuje się podobnie jak zwykła strzelba, ale strzela więcej śrutem na strzał, co zadaje więcej obrażeń, a także zwiększa skuteczność nawet na dalekim dystansie. Wymaga to jednak przeładowania po każdych sześciu strzałach. Jest dość potężny i może zabić policjanta jednym bliskim strzałem w głowę. Broń została wprowadzona w Eternal Damnation i jest bardzo rzadkim przedmiotem w Postal 2 Complete i Paradise Lost, gdzie jest również nazywana Beta Shotgun. Dzieli swoją amunicję ze Strzelbą, Obrzynem i Strzelbą dźwigniową.

Wariant w Eternal Damnation ma wybuchowy wtórny ogień, który jest bardzo potężny, jest w stanie zabić Johna przy pełnym zdrowiu za jednym razem, jeśli zostanie wystrzelony zbyt blisko siebie. Eksplozja wygląda jak z wyrzutni granatów M79 w tej samej grze. Wtórny ogień w Postal 2 i Paradise Lost to po prostu ręczne przeładowanie broni, prawdopodobnie ze względu na balans.

Ciekawostki Edytuj

  • Ta broń jest uważana za oryginalną wersję strzelby z wersji alfa Postal 2.
  • Broń jest wzorowana na Franchi SPAS-12 z drewnianym wykończeniem.
  • Ilekroć Koleś lub John przeładowują broń, będą próbowali wpakować garść pocisków do szczeliny wyrzutowej.
  • Nie otrzymasz tej broni po użyciu kodu Give All weapons.