FANDOM

Survivalist.jpg

Survivaliści to grupa indywidualistów w Paradise, którzy noszą specjalne skafandry hazmat i maski gazowe. Należą do organów ścigania i są piątą grupą nienawiści jaką można spotkać w Postal 2: Paradise Lost, atakująca po raz pierwszy w Piątek chociaż kilku członków grupy można zobaczyć już w Czwartek bez atakowania Kolesia. Survivaliści mają swój obóz nazywany Encampment (były Las) z mnóstwem namiotów i wież obserwacyjnych.

Gdy Koleś wchodzi na obozowisko by ukraść C4 i dać go Terrorystom, myśli, że najlepszym rozwiązaniem będzie zakraść się do obozu bez podnoszenia alarmu. Jednak jego alter-ego wysadza w powietrze dwóch Survivalistów i to wznieca alarm. Po znalezieniu C4 w jednym z namiotów, Koleś musi uciec żywcem z obozu Survivalistów. Musi jednak uważać na niemiłe niespodzianki takie jak wieżyczki uzbrojone w miniguny i pojawiające się ciągle wielkie grupy Survivalistów gdy próbuje uciec.

Więcej Survivalistów pojawia się w całym Paradise przez resztę tygodnia, atakując Kolesia gdy tylko go zobaczą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki