FANDOM

Junkyard

Widok na Złomowisko.

Złomowisko, również znane jako Mike's J, to lokacja w Paradise gdzie przynosi się samochody które są wrakami lub zostały wycofane ze sprzedaży. W Poniedziałek, Koleś zdaje sobie sprawę, że jego samochód nie działa, ale nie robi nic by go naprawić. Tak jest aż do Piątku, ponieważ jednym z jego zadań jest zdobycie Alternatora do jego samochodu. Złomowisko jest dostępne w Piątek poprzez Okolice Fabryki.

Gdy Koleś dociera na miejsce, znajduje Mike'a, właściciela Złomowiska widocznego za jakimiś pudłami służącymi jako kasa oraz jego asystentkę stojącą pod wiszącym samochodem na haku dźwigu. Jeśli łańcuch zostanie przestrzelony, pojazd spadnie na asystentkę i przygniecie ją.

Koleś może albo zapłacić Mike'owi za alternator lub go ukraść. Jeśli zapłaci, Mike zabierze go do miejsca gdzie znajduje się alternator, ale po wzięciu go pojawi się sfora Psów i zacznie atakować Mike'a oraz Kolesia. Jeśli Koleś zdecyduje się ukraść alternator, scenariusz będzie podobny, tylko że tym razem Kolesia oprócz psów, do ataku dołączy się Mike i jego asystentka. W każdym z wypadków, wieża przewróci się na siatkę uwalniając więcej psów oraz blokując drogę do wyjścia. Koleś musi znaleźć alternatywną drogę ucieczki, ale musi stawić czoło wielkiej sforze wściekłych psów, które zaatakują go w różnych częściach Złomowiska. Niedaleko wyjścia, znajduje się maszyna do niszczenia i zgniatania samochodów.

CiekawostkiEdytuj

  • Na Złomowisku można znaleźć kokpit samolotu, ale nie do końca wiadomo co on tam robi.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki