FANDOM

Greenbelt.jpg

Panoramiczny widok na Zieleń.

Zieleń to jedna z dzielnic w Paradise. Jest dostępna jako jedna z pierwszych obszarów i znajdują się w niej różne budynki takie jak bank Fee of America, Budynek ''Paradise Times'', Telekomunikacje Jacked In/Jacked Off, Wariatkowo i Budynek Ruchu Turystycznego Paradise. Zieleń posiada również dwie toalety publiczne oraz duży parking z dużym kontenerem posiadającym różne bronie.

Zieleń znajduje się w centralnej pozycji w Paradise, ponieważ z niej dostępnych jest wiele innych obszarów takie jak Ulica Główna, Slumsy, Obszar Przemysłowy i Okolice Fabryki.

Sekretne przejście za budynkiem Ruchu Turystycznego prowadzi do wzgórza z szopą zawierającą beczki z olejem i kanistry z benzyną. Podczas pierwszych dni tygodnia, szopa jest zamieszkana wyłącznie przez Koty, ale w późniejszych dniach przybywa tam grupa Terrorystów, a nawet można tam znaleźć Mini Wyrzutnię Atomową.

W Postal 2: Paradise Lost Zieleń pokryta jest zarośniętymi liśćmi a powietrze jest bardzo wilgotne ponieważ jest teraz częścią strefy pogodowej zwanej Rainy Foliage.

UsługiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki